21. november 2010

Fotos til Olivias Webshop




















Olivia har i snart to år haft webshops - selvom at hun kun er 12 år. Hun har helt selv designet den og vedligeholdt den med fotos smykker og kommunikation. Jeg er fuld  af forundring over at det "bare er noget som hun gør" - og kan!
Jeg kan huske at hun som to årig sad sammen med mig foran vores nye mac og pegede på tastaturet og overtog musen hvis ikke at jeg liige kunne finde ud af hvad jeg nu skulle gøre for at komme videre i vores børne spil. Hun er bare for hurtig!
Hun har lige startet en ny webshop som ikke rigtig er "oppe " endnu, men vi er ved at tage billeder til den og hun er snart på banen.. Jeg lægger adressen ud når den åbner officielt..

Olivia has for the last two years had her own web shop - eventhough she's only 12 years old.
She has designed it her self and maintained it with new projects and photos, communication etc.
I'm in awe with the fact that "it's just something that she does" - and knows how to!
She just started up a new web shop. It's not quite up-and-running yet, we are taking photos at this stage, but when it officially opens i'll let you know..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...