13. januar 2011

For to sekunder siden..




















Mine piger er store efterhånden..10 og 12.
De arrangerer hyggedage med familien, ringer rundt og booker tid hos tanter onkler og kusiner efter at de har tjekket i vores kalendre!!
De bager surprise muffins til mig så de står lune og lækre når jeg kommer hjem fra job. Og smutter selv op til købmanden hvis der ikke er mere smør tilbage i køleskabet. De to kærligeste trunte nisser.
De kan alt efterhånden (næsten) og gør det på den lækreste facon. Til tider føler jeg mig kørt lidt ud på et sidespor, for hvor pokker blev de små hjælpeløse unger af som skulle holdes i hånd op ad trapperne og have hjælp til snørebåndende?
Svaret: De er lige hér!
Jeg fandt dette foto forleden taget for ca. to sekunder (og 3 år) siden og "strolled down memory lane."


A stroll down memory lane...

1 kommentar:

  1. Årh, hvor er de søde! Tiden går helt bestemt alt for hurtigt når det gælder vores dyrebare børn. Puha - vi kan jo slet ikke følge med..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...