19. februar 2011

sund kærlighed..
















Jeg har fået min første fødselsdagsgave..-en før-fødselsdagsgave...
Et stort, sundt, rødt (på de fleste steder..) og lækkert æble - eller; jeg antager at det er lækkert, for jeg kan ikke nænne at spise det..Pigerne og mine forældre havde købt det med hjem fra byen..
Ligeså sundt var det sikkert at stå på hovedet i sneen for at tage fotoet..

Healthy love..
I've got my first birthday gift today ..- a pre-birthday gift ...
A large, healthy, red (apart from the obvious green ..) and delicious apple - or, I assume it's delicious, 'cause I don't have the heart to eat it .. The girls and my parents brought it home from town ..

I guess that it was equally healthy to stand upside down in the snow to take the photo ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...