7. marts 2011

Det is kolde gys..




























































































 
Jeg blev bortført i fredags. -Af min bror og svigerinde.. en fødselsdags surprise bortførelse til Malmø.. -det fineste sted i Malmø: Ribersborg Kallbadhus. Jeg anede ingenting og pludselig sad jeg i brændefyret sauna med et stort vindue vendt mod øresund hvor vi kunne sidde og se på solnedgangen, stjernerne og skibene der gled forbi ude på det iskolde vand..og før jeg havde fået overbevist mig selv om at det er drønende livsfarligt (mindst!) at hoppe i et hul i isen, så lå jeg dér og tissefrøs. Det var fantastisk! Psyko og kropsterapi og allemulige andre slags terapi for den sags skyld, på én gang i det kolde isvand.. Ribersborg kallbadhus er en smuk smuk badeanstalt fra 1898,- intet fancy wellnes spa agtigt luksus, bare fint historisk og helt igennem vidunderligt.



I was kidnapped last Friday. -By my brother and sister in law .. a birthday surprise kidnapping to Malmo .. -the finest place in Malmö: Ribersborg Kallbadhus. I had no idea and suddenly I sat in the wood-fired sauna with a large window facing the Sound where we could sit and watch the sunset, the stars and ships gliding away at the icy water .. and before I had convinced myself that it is roaring dangerously (at the very least!) to jump into a hole in the ice, so I lay there and froze my butt off. It was fantastic! Psychoanalysis and body therapy and all sorts of other kinds of therapy for that matter, at the same time in the cold ice water .. Ribers Kallbadhus is a beautiful beautiful bathhouse from 1898 - nothing fancy wellness spa-like luxury, just fine historical and altogether wonderful.
 
 

6 kommentarer:

  1. Oh, no you didn't..!!! Hvor sindssygt :)

    SvarSlet
  2. Hej Tanketallerken.

    Dejligt at du skrev på min blog. Kunne simpelthen ikke huske hvorfra jeg nuppet billederne, men er helt pjattet med dem. Nu har jeg opgraderet mit indlæg og lavet et link hen til dit indlæg med de samme billeder. Håber at det er ok.
    Og forresten hvor er det bare en super fed blog du har. Meget interessante billeder du finder og viser.

    Stine:)

    SvarSlet
  3. Hej Mejse: OH YES I DID !! og jeg følte mig som wonderwoman, og urkvinde i én og samme person. Det var super super fedt...efter at dødsangsten havde fortaget sig!! :) balsam for sjælen x 1000..

    SvarSlet
  4. sejt, sejt sejt. Det vil jeg så gerne

    SvarSlet
  5. Tillykke med dagen.
    Sikke dog en dejlig kærlighedsfyldt gave.
    Tænk at få en gave, som fylder en med alle de følelser...du er heldig :)

    Dejlig blog du har. Har tilladt mig at melde mig som fast læser :)

    SvarSlet
  6. Hej Lene, hyggeligt at "møde" dig :)
    Jeg føler mig også drøn heldig og der er virkeligt intet som oplevelsesgaver - så længe man ikke er ikke er gledet over i demensens grå tågeland..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...