6. marts 2011

Et mellemstort vidunder..






































Jeg har fået så mange utroligt smukke gaver, til min fødselsdag, som jeg slet ikke har fortjent.. seriøst!
Dog må jeg liiige blære mig med denneher bordlampe som jeg har fået af min dejlige veninde Yuko fra Japan. Den er lavet af ufatteligt mange bambuspinde og er ligeså smuk tændt som slukket.Tani Toshiyuki har tegnet vidunderet. Jeg elsker den men jeg elsker Yuko højere..


I have gotten so many wonderful birthday present and I really don't deserve it.. I love all my presents so much; all very personal bought or made..
-But I just have to show this one off: My Tani Toshiyuki bamboo lamp that I got from my lovely japanese friend Yuko. I looove this lamp - but I love her even more..



(via: toshiyukitani)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...