13. april 2011

Tak tak..

Jeg har fået en award og jeg er så glad. Lidt ligesom at have fået et kys på kinden af den sødeste fyr i 4.klasse - helt uventet kom det (den)...
Jeg har fået den af B. fra Blomster tanker og øreringe som har en rigtig fin blog - ta og kik med..- og mange mange tak B.
























Reglerne er: Giv Awarden videre til 3 andre..
Awardmodtageren skal have under 100 faste læsere, og leve op til navnet "inspirerende blog".

Ok..dette bliver ikke svært

Lykke og Liv. Der er ikke noget jeg elsker mere end at følge med på bloggen, i hvad der sker i hendes lille familie som jo også er min familie - bare lidt længere ude. Hun er et livsstykke og så er hun en fantastisk kamelrytter!! (?)

Dávadóttir som har gang i nogle fine projekter og som er færing ligesom 50% af min mand. Hedes blog får mig til at længes op til de smukke øer og fjorde og det grønne fårebeklædte landskab.

Rikke Røjkjær som har super god stil og har en virkelig fin blog. Gad godt have et af hendes malerier!

1 kommentar:

  1. Selv tak :) Jeg elsker jo din fine blog :)
    Skal bestemt kigge dine udvalgte.

    Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...