31. maj 2011

Ballon ballon..






Behøver man at kunne forstå det for at kunne li' det?
Imellem dig og mig så fatter jeg ikke overhovedet hvad der sker for de to heste, men jeg er vildt facineret og synes at det er så smukt så smukt..

"Death of an Image" af Andrea Galvani (som er så sej en kunstner)

Udover det så har jeg et meget ambivalent forhold til balloner som på den ene side "drager mig"; Jeg elsker dem, deres evne til at skabe rum, deres overflade, form og lethed. På den anden side så kan jeg næsten ikke klare at befinde mig i et lokale hvor ballonerne springer. Jeg sidder der som rystende espeløv. Jeg burde måske få talt med nogen om det..        ?




Do you have to understand it to like it?
Between you and me I don't understand at all what's happening to the two horses, but I am wildly fascinated and think that it is so beautiful - so beautiful ..


"Death of an Image" by Andrea Galvani (who is such a  cool artist)
Apart from that, I have a very ambivalent attitude towards balloons on one hand, they "attract me" I love them, their ability to create a 3D space, their surface, form and lightness. On the other hand, I can hardly manage to be located in a room where the balloon pops. I stand there shaking as a leaf . Perhaps I should talk to someone about it ..                 ?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...