17. juni 2011

Mælke-plastik-flasker..






















Jeg er (igen) kommet til at google alle mulige ord.. denne gang "milk jug" ....
- og sidder nu med fornemmelsen af at vi i mangler mælke-plastik-flasker i Danmark.
Det er jo egentligt noget være miljøsnask med de der flasker for de fylder enormt meget som affald og i USA hvor de hovedsageligt bliver brugt og produceret, der ryger affald ikke i samme grad på forbrændingen som her men bliver i stedet kylet på losseren - så der er i og for sig ufedt...
Men jeg synes nu altså alligevel at jeg mangler sådan ca. 340 stk. så jeg kunne lave mig egen iglo..det er ligesom ikke helt det samme med mælkekartoner vel?



I have almost accidentally googled  all kinds og stupid words.agai..this time "milk jug" ....
- And now I'm left with the feeling that we are missing the plastic milk jugs in Denmark.
I'm not really that much into plastic milk jugs per se. -From an eco friendly point of view they aren't that cool..

But after looking at these images I surely need aprox. 340 jugs. to build my own igloo .. it's just not quite the same with milk cartons that we use in Denmark. Right?




(via:  allisonzullo)
(via: stylesavestheworld )

2 kommentarer:

  1. Jeg kan nærmest lugte den syrlige lugt, hvis du forsøgte dig med mælkekartoner. Men med noget gaffa ville det sikkert lykkes ;)

    Kig forbi min nye blog, hvis du ikke allerede har været forbi www.mereend.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Maria, superfin blog du holder dig der..
    -og som jeg plejer at sige hvis gaffa ikke virker - så er det fordi du ikke har brugt nok! :)

    K/ Stine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...